جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد

مربیگری و بازخورد برای عملکرد

مربیگری و بازخورد برای عملکرد

Coaching and Feedback for Performance

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

 تیم آموزش سازمانی دوک با انتشار یک راهنمای جامع، به تشریح مفهوم مربیگری در محیط کار و ارائه گام‌های عملی برای پیاده‌سازی آن در سازمانتان پرداخته است. مطالعه‌ی این راهنمای کاربردی را به همه‌ی کسانی که مسئولیت نظارت بر عملکرد و دستیابی به اهداف دیگران را دارند، توصیه می‌شود. مربیان احتمالی می‌توانند شامل مدیران و رهبران شرکت‌ها در سطوح مختلف، کارآفرینان، صاحبان مشاغل کوچک و مدیران و داوطلبان سازمان‌های غیرانتفاعی باشند.این راهنمای کوتاه همچنین برای هر کسی که مسئولیت آموزش، توسعه، مشاوره یا راهنمایی دیگران را بر عهده دارد، مانند معلمان، مشاوران و حتی والدین، ارزشمند است.

درباره نویسنده

تعداد زیادی از اعضای تیم آموزش شرکتی Duke برای نوشتن این کتاب همکاری کردند، از جمله بلر شپرد، لیز ملون، پرینی اندرسون، مایکل کنینگ، مارلا توچینسکی و سیندی کمپبل.

خلاصه

 پیوندهای حیاتی

 فارغ از هر آنچه در اقتصاد یا بازار رخ می‌دهد، کارمندان سازمان شما همچنان مسئول انجام وظایف و دستیابی به نتایج هستند. هنگامی که آنها به راهنمایی نیاز داشته باشند، به‌احتمال زیاد به مدیران میانی مراجعه می‌کنند. این مدیران که در مرکز سازمان و مرکز فعالیت‌ها قرار دارند، با چالش‌های منحصربه‌فردی روبرو هستند.

 تأثیر چهار روند فعلی بر نقش آنها انکارناپذیر است:

  1. پیشرفت سریع “فناوری اطلاعات”.
  2. همگرایی بسیاری از صنایع و محوشدن خطوط مرزی.
  3. اقتصاد جهانی جدید.
  4. تغییرات مقرراتی.

 وظایف حیاتی مدیران میانی عبارت‌اند از:

  • تبدیل استراتژی مدیریت ارشد به یک برنامه عملی: تفسیر استراتژی برای کارکنان تحت نظارت خود، ارائه راهنمایی‌های لازم برای اجرای آن و ارائه گزارش عملکرد و بازخورد در مورد پیشرفت آنها به مدیریت ارشد.
  • تأثیرگذاری بر دیگران: برقراری ارتباط درون و برون بخش خود.
  • تشکیل و رهبری تیم‌ها: حفظ تمرکز افراد بر کار تیمی و اهداف مشترکشان.
  • ایجاد انگیزه و مربیگری: کمک به دیگران برای یادگیری، رشد و دستیابی به پتانسیل خود.
  • هدایت تلاش‌های نوآوری: توسعه محصولات و خدمات جدید.
  • تحلیل فرایندهای جاری: طراحی رویه‌ها و تکنیک‌های به‌روز شده.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
ارزیابی عملکرد بدون استرس
خلاصه کتاب: ارزیابی عملکرد بدون استرس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت