خلاصه کتاب: فرهنگ خدمترسانی
فرهنگ خدمترسانی
The Service Culture Handbook
جف تویستر
جف تویستر، کارشناس خدمات مشتری، نحوه ایجاد فرهنگی را بیان میکند که در آن کارکنان مشتاقانه خدمات عالی به مشتریان ارائه میدهند. حضور فراگیر رسانههای اجتماعی شرکتها را به ارائه بهترین خدمات به مشتریان وادار کرده است. اگر حتی یک تعامل غلط با مشتری باعث ارسال یک گزارش منفی بهصورت آنلاین شود عواقب مخربی به دنبال دارد. تویستر توضیح میدهد که خدمات باکیفیت به مشتریان چه اجزایی دارد، چگونه خدماتی ارائه شود که مشتریان را جذب و حفظ کند و چگونه در کارکنان اشتیاق و تعهد ایجاد کرده و به آنها پاداش دهید تا قهرمان خدمات مشتری شوند. این کتاب را به مدیران و متخصصان منابع انسانی و خدمات مشتریان توصیه میشود.
جف تویستر، به عنوان یک متخصص در زمینه یادگیری و عملکرد، با تیمهای خدمات مشتری همکاری میکند. نام او در فهرست 30 متخصص برتر خدمات مشتری جهان توسط Global Gurus قرار گرفته است.
خلاصه
هر تعاملی مهم است.
یک صندوقدار در یکخرده فروشی معمولی با بیشتر از ۲۰ مشتری در ساعت برخورد میکند. در یک پرواز معمولی، چهار مهماندار تقریباً به ۱۵۰ مسافر خدمات ارائه میدهند. یک مرکز تماس معمولی حداقل هر ساعت به ۱۰ مشتری خدمات ارائه میدهد. حتی یک تعامل اشتباه و ارسال یک نظر منفی مشتری بهصورت آنلاین، باتوجهبه فراگیری رسانههای اجتماعی، عواقب آن میتواند شرکت را نابود کند؛ بنابراین در چنین محیطی، شرکتها باید در زمینه خدمات مشتری سرمایهگذاری کنند.
دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.