جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: قدرت “و”

قدرت "و"

قدرت "و"

The Power of And

ادوارد فریمن، بیدان پارمار و کریستن مارتین

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

 به طور سنتی، مشاغل فقط برای کسب درآمد و جلب رضایت سهام‌داران خود وجود داشتند. این کتاب استدلال می‌کند که شرکت‌های امروزی در تلاش‌اند تا هدفمندتر و اخلاقی‌تر عمل کنند. نویسندگان به پنج ایده‌ای می‌پردازند که رهبران کسب‌وکارها در حال حاضر دنبال می‌کنند:

  1. اهمیت‌دادن به رسالت (هدف والا) به‌اندازه سودآوری
  2. ایجاد ارزش برای تمام ذی‌نفعان
  3. تلاش برای بهبود جامعه و کاهش اثرات زیست‌محیطی
  4. درک پیچیدگی طبیعت انسان
  5. ادغام کسب‌وکار و اخلاق
درباره نویسنده

ادوارد فریمن و بیدان پارمار استادان دانشکده بازرگانی دانشگاه ویرجینیا هستند.کریستن مارتین استاد دانشکده بازرگانی دانشگاه جورج واشنگتن است.

خلاصه

 رهبران هوشمند کسب‌وکار به دنبال رسالت ، ایجاد ارزش برای ذی‌نفعان، مشارکت در جامعه، پذیرای پیچیدگی انسان و پیوند تجارت با اخلاق هستند.

 کسب‌وکارهای امروزی تمایل دارند فراتر از کسب سود عمل کنند. رهبران مسئولیت دارند که برای سازمان خود هویت و مفهومی تعریف کنند. شرکت‌ها برای بقا نیاز به سودآوری دارند، اما رهبران معاصر همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت، پایداری، ارزش برای ذی‌نفعان و مسئولیت‌پذیری سازمانی را می‌پذیرند.

 در دنیای امروز، شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای به دنبال درک هدف و ارزش‌های خود هستند و این مفاهیم را در مدل‌های کسب‌وکار خود ادغام می‌کنند. به عنوان مثال، رستوران Tastings در ویرجینیا، به دنبال ارائه تجربه‌ای از آشپزی فرانسوی ممتاز است که فراتر از صرف غذا باشد. شرکت Novo Nordisk رسالت خود را ریشه‌کن‌کردن دیابت قرار داده است و Whole Foods Markets به مشتریان خود امکان انتخاب غذاهای سالم را می‌دهد. علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای به تأثیر زیست‌محیطی خود توجه می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، شرکت نرم‌افزاری آنلاین Salesforce، سرویس ابری کربن خنثی ایجاد کرد و به آلایندگی گلخانه‌ای خالص صفر دست‌یافت.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت