جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش

The Complete Guide to Sales Force Incentive Compensation

آندریس زولتنس، پراباکانت سینها و سالی لوریمر

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

طراحی یک برنامه انگیزشی و جبران خدمات ایده‌آل برای نیروی فروش، امری بسیار پیچیده و پرچالش به حساب می‌آید. اگر بیش از حد پاداش در نظر بگیرید، انگیزه کارمندان فروش را بالا می‌برید اما در عین حال، باعث اتلاف منابع مالی شده و ممکن است کارمندان با فروش کمتر، به درآمد بالایی دست پیدا کنند. از طرف دیگر، اگر پاداش کمی در نظر بگیرید، بهترین نیروهای فروش خود را از دست خواهید داد. اما مقدار مناسب پاداش چقدر است؟ چگونه بهترین ترکیب از حقوق، کمیسیون و پاداش را برای کارمندان فروش خود تعیین کنید؟ این راهنمای جامع در مورد سیستم جبران خدمت، نقطه شروع خوبی برای پاسخ به این سوالات است.
  این کتاب توسط متخصصان فروش و بازاریابی نوشته شده است و نقشه راهی ضروری برای توسعه و اجرای برنامه انگیزشی جبران خدمات ایده‌آل برای کارمندان فروش به شمار می‌رود. این کتاب به مدیران فروش که می‌خواهند در برآورده کردن نیازهای پرسنل و در نتیجه، اهداف فروش خود بهتر عمل کنند، توصیه می‌شود. (قبل از مذاکره در مورد حقوق و دستمزد با هر کس دیگری، این کتاب را مطالعه کنید.)

درباره نویسنده

آندریس زولتنس و پراباکانت سینها، مدرسین دوره‌های کسب‌وکار در دانشگاه هستند. آن‌ها به طور مشترک یک شرکت مشاوره کسب‌وکار تأسیس کردند. سالی لوریمر، مشاور کسب‌وکار و نویسنده، پیش از این مدیر ارشد در شرکت مشاوره Zoltners و Sinha بود.

خلاصه

هنر طراحی مناسب جبران خدمت انگیزشی فروش

 ایجاد سیستم کارآمد جبران خدمت انگیزشی مبتنی بر عملکرد فروش، چالش‌برانگیز است؛ اما نتیجه‌ای درخشان به دنبال دارد. اجرای صحیح این سیستم به جذب و حفظ استعدادهای برتر فروش و در نهایت، افزایش فروش (که هدف اصلی است) کمک می‌کند. با این حال، اشتباه در این زمینه می‌تواند نتیجه‌ای عکس داشته باشد؛ به گونه‌ای که موجب از دست‌دادن کارکنان و افت فروش شده و به شرکت آسیب برساند. هدف مشخص است: ایجاد یک برنامه جبران خدمت موثر. برای دستیابی به این هدف، باید عوامل متعددی زیر را در نظر بگیرید:

  • بودجه: در ابتدای کار، بودجه‌ای را که می‌توانید برای پرداخت به تیم فروش اختصاص دهید، تعیین کنید.
  • ترکیب مناسب حقوق و تشویقی: با در نظر گرفتن تجربه خود و کارکنان، مشخص کنید که چه نسبتی از حقوق آن‌ها باید ثابت و چه مقدار باید به صورت تشویقی یا مزایا متغیر باشد.
  • عملکرد محور بودن: تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید حقوق بر اساس عملکرد افراد متغیر باشد یا خیر.
  • تأثیر پاداش: بررسی کنید که پرداخت پاداش یا اعمال سیستم‌های تشویقی کوتاه‌مدت، سبب افزایش دستاوردها می‌شود یا بالعکس، تمرکز تیم فروش را از مأموریت اصلی منحرف می‌کند.
  • کارایی مشوق‌ها برای فروش مکمل:بسنجید که آیا پرداخت مشوق‌ها بر اساس فروش محصولات مکمل (فروش همزمان چند محصول) برای سازمان شما مفید است یا خیر.

هنگام تدوین این برنامه، از پیچیدگی‌های غیرضروری پرهیز کنید. با اتکا به تجارب موفق گذشته و با پیش‌بینی نیازهای آتی فروش خود، برنامه‌ای واقع‌بینانه و قابل‌دستیابی طراحی کنید.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
ارزیابی عملکرد بدون استرس
خلاصه کتاب: ارزیابی عملکرد بدون استرس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت