جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: ضرورت بازخورد

ضرورت بازخورد

ضرورت بازخورد

The Feedback Imperative

آنا کارول

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

ارائه بازخورد، تیم‌ها را در دستیابی به اهدافشان توانمند می‌سازد و به ایجاد فرهنگ شفافیت و ارتباطات صادقانه کمک می‌کند. بااین‌حال، همان‌طور که آنا کارول، کارشناس توسعه‌سازمانی اشاره می‌کند، افراد اغلب در مورد ارائه بازخورد مستقیم به دیگران احساس ناراحتی می‌کنند. در این متن خواهید آموخت که چرا ارزیابی عملکرد سالانه جایگزین مناسبی برای بازخورد روزانه نیست و چگونه می‌توان بازخورد را به جزء جدایی‌ناپذیر از فرهنگ‌سازمانی خود تبدیل کرد.

درباره نویسنده

آنا کارول مشاور توسعه سازمانی، مربی و سخنران است. شرکت او با نام Interaction Design، خدمات آموزش گروهی، برنامه‌ریزی و یادگیری را ارائه می‌دهد.

خلاصه

هرچند دریافت بازخورد در محیط کار ضروری است، اما مدیران اغلب از آن اجتناب می‌کنند.

 بازخورد، اطلاعاتی است که به‌صورت یک‌چرخه در جریان است: یک شخص یا رایانه اطلاعات مربوط به اقدامات گذشته را جمع‌آوری می‌کند، سپس از این داده‌ها برای پیشنهاد تنظیماتی برای رفتار آینده و در نتیجه بهبود نتایج یا خروجی استفاده می‌کند. این ابزاری قدرتمند است که مدیران باید دفعات بیشتر از آن برای کمک به کارکنان جهت درک میزان عملکرد خوب آنها و نقاطی که می‌توانند در آنها پیشرفت کنند، استفاده نمایند. نیروی کار نسل هزاره درحال‌رشد است و این کارکنان خواهان بازخورد سریع و منظم در مورد عملکردشان هستند. کارمندان نسل هزاره به ارزیابی‌های عملکرد اکتفا نمی‌کنند؛ آنها انتظار دارند در محیط کار خود، مربیگری مستمر و شفافیت وجود داشته باشد.

 بازخورد صادقانه به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به اهداف خود دست یابند، بااین‌حال، بسیاری از افراد از ارائه بازخورد در محیط کار اجتناب می‌کنند. شاید مدیران احساس کنند که برای ارائه بازخورد زمان کافی ندارند یا اینکه آموزش مناسبی ندیده‌اند. شاید برخی افراد این‌طور فکر کنند که ارائه بازخورد عملکرد یک‌بار در سال کافی است و یا تا زمانی که کارمندان مستقل عملکرد مطلوبی دارند، نیازی به دریافت بازخورد ندارند. آنها ممکن است نگران جریحه‌دار شدن احساسات کارمند خود یا حتی از شکایت‌های احتمالی واهمه داشته باشند. در مقابل، سازمان‌هایی که به ارائه بازخورد شفاف و روزانه به طور مداوم می‌پردازند، مزایای فراوانی از جمله تیم‌های قوی‌تر، عملکرد بهبودیافته و افزایش اعتماد به رهبری را به دست می‌آورند.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت