جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: دورکار

دورکار

دورکار

remote

جیسون فرید و دیوید هاین‌مایر هانسون

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

برای اینکه بیشترین بهره را از کارمندان خود ببرید، دورکاری را به آن‌ها پیشنهاد دهید. جیسون فرید و دیوید هاین‌مایر هانسون، بنیان‌گذاران شرکت نرم‌افزاری Signals37، بر این باورند که آینده متعلق به «دورکاریِ» کارکنان مستقر در خانه است. نویسندگان در این کتاب، دفاتر کار را به‌عنوان «محیط‌هایی پر از وقفه» توصیف می‌کنند که مملو از عوامل حواس‌پرتی‌هایی است و  خلاقیت را محدود و مانع بهره‌وری می‌شود. بر اساس این دیدگاه، دورکاران شادتر و رضایت بیشتری دارند. همچنین، زمانی که کارمندان ملزم به رفت‌وآمد به محل کار نباشند، به مجموعه‌ای جهانی از استعدادها دسترسی خواهید داشت. این خلاصه کتاب برای مدیرانی که به دنبال درک چگونگی مدیریت کارکنان دورکار هستند، برای استارت‌آپ‌ها و برای متخصصانی که به دنبال انجام کار از راه دور هستند، مفید خواهد بود.

درباره نویسنده

جیسون فرید و دیوید هاین‌مایر هانسون، نویسندگان مشترک کتاب پرفروش نیویورک تایمز با نام “بازسازی: رویکردی نو به کار و زندگی”، موسسان شرکت نرم‌افزاری Signals 37 هستند.

خلاصه

پایان دفتر کار

دورکاری، آینده‌ی کار است و این آینده، هم‌اکنون فرا رسیده است. “کار از راه دور” با ارائه مزایای متعدد، دریچه‌ای نو به‌سوی دنیای کار گشوده است. به‌طوری‌که شاهد استقبال گسترده از آن در میان کسب‌وکارهای مختلف، از شرکت‌های بزرگ مانند AT&T تا شرکت‌های کوچک نرم‌افزاری، هستیم. این استقبال سبب شده تا این شرکت‌ها، حضور فیزیکی کارکنانشان را در محل کار از ساعت 8 صبح تا 4 عصر الزامی ندانند.

 گسترش کار از راه دور، تا حدی در پاسخ به کاستی‌های کار در فضای اداری مرسوم شکل گرفت. دفتر کار مدرنِ امروزی، به‌نوعی «محیط‌هایی پر از وقفه» است که کارایی را مختل می‌کند. کارکردن در دفتر، روز کاری شما را به تکه‌هایی تقسیم می‌کند: 15 دقیقه برای یک تماس کنفرانسی، 30 دقیقه برای یک جلسه، و زمان‌های بی‌شماری برای پاسخ به سوالات مدیران و همکاران. به‌ندرت پیش می‌آید که زمان بدون وقفه‌ای کافی برای ورود به «حالت بهره‌وری» به دست آورید. به‌عنوان یک دورکار، می‌توانید بدون وقفه، تا هر زمان که نیاز دارید کار کنید. شما با ریتم خودتان هماهنگ شده و در هر ساعتی از روز که بهترین عملکرد را دارید، کار می‌کنید. همچنین می‌توانید محیطی را که بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد، انتخاب کنید؛ خانه‌ی خود، کتابخانه یا حتی میزی در یک کافی‌شاپ.

 رهایی از محیط کار در اداره، کیفیت زندگی شما را بهبود می‌بخشد. هنگامی که رفت‌وآمد روزانه را کنار بگذارید، استرس کمتری خواهید داشت و زمان بیشتری برای گذراندن با خانواده یا دنبال کردن علایق دیگر خود خواهید داشت. تا زمانی که اتصال به اینترنت داشته باشید، می‌توانید در هر کجایی زندگی کنید. حتی مجبور نیستید در یک مکان ثابت بمانید؛ می‌توانید درحالی‌که کارتان را انجام می‌دهید، به‌دور دنیا سفر کنید.

 شرکت‌ها نیز از دورکاری سود می‌برند. زمانی که شرکت شما به دورکاری روی می‌آورد، در هزینه اجاره و امکانات صرفه‌جویی می‌کند. استخدام افراد بااستعداد بدون محدودیت مکانی، چه در نزدیکی شما و چه در دورترین نقطه جهان، امکان‌پذیر است. همچنین، به‌احتمال زیاد می‌توانید «کارمندان کلیدی» خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید. کارکنان به دلایل مختلفی که ارتباطی به شغل آن‌ها ندارد، استعفا می‌دهند؛ آن‌ها ممکن است برای ازدواج نقل‌مکان کنند یا به دلیل یافتن موقعیت شغلی عالی برای همسرشان، شغل خود را ترک کنند. این کارکنان به‌صورت دورکاری می‌توانند همچنان برای شما کار کنند. در نهایت، کسب‌وکار خود را “مقاوم در برابر بلایا” خواهید کرد: کارکنان دورکار در مناطق دیگر حتی زمانی که طوفان برف یا قطع برق دفتر شما را تعطیل می‌کند، می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت