جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: یادگیری سریع

یادگیری سریع

Learning at Speed

چگونگی تقویت و بازسازی سریع مهارت نیروی کار برای افزایش عملکرد کسب و کار

نلسون سیوالینگام

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

نلسون سیوالینگام، کارشناس حوزه فناوری یادگیری، بیان می‌کند که سازمان‌ها به‌جای رویکردهای مرسوم و آهسته برای توسعه محتوای یادگیری، باید اصول ناب و چابک را به کار بگیرند. متخصصان می‌توانند با ایجاد محتوای «حداقل یادگیری ارزشمند» و تکرار، به سمت یک محصول آموزشی موفقیت‌آمیز پیش رفته و یادگیری مرتبط با نتایج کسب‌وکار را با سرعت بیشتری توسعه دهند. سیوالینگام که رهبری یک پلتفرم فناوری یادگیری را بر عهده دارد، یک نمونه قابل‌قبول برای به‌کارگیری ناب و چابک برای یادگیری و توسعه ارائه می‌دهد.

درباره نویسنده

نلسون سیوالینگام، کارشناس یادگیری و فناوری و صاحب چندین کسب‌وکار، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل پلتفرم edtech HowNow در لندن است. او همچنین میزبان پادکست L&D Disrupt است.

خلاصه

در دنیای مملو از تغییرات تصاعدی، آن‌هایی که سریع‌تر یاد می‌گیرند برنده خواهند شد.

درگذشته شرکت‌های فهرست شده در شاخص سهام S&P 500 به طور متوسط 65 سال عمر داشتند؛ اکنون متوسط طول عمر آن ها 15 سال است. موانعی که برای رقابت ضروری بودند مانند کیفیت، قیمت و مردم، کمتر حمایت می شوند. بنا بر گزارش مجمع جهانی اقتصاد، در سال 2022 بیش از نیمی از کارکنان برای موثرماندن در شغل هایشان نیازمند تقویت مهارت داشتند. این محیطی که درمعرض تغییر شتابان و مداوم است، یادگیری سریع به بهترین شکل از سازمان‌ها و کارکنان در برابر منسوخ شدن و رقبا محافظت می کند. برای به روزکردن مهارت های مورد نیاز، سرعت مهم است.

“سرعت یادگیری مزیت رقابتی سازمان شما است. هر چه نیروی کار شما بتواند سریع‌تر یاد بگیرد و آموخته‌های خود را عملی کند، احتمال برد شرکت شما بیشتر خواهد شد.”

کلید موفقیت، در یادگیری سریع‌تر از رقبا نهفته است تا اولین نفر از فرصت‌های جدید استفاده کنید. شرکت‌های نوپا برای توسعهٔ محصولات و خدمات از اصول ناب و رویکردهای چابک استفاده می‌کنند، آن‌ها قبل از این که زمان و پول قابل‌توجهی را سرمایه‌گذاری کنند، برای تعیین اینکه کدام چالش‌ها مهم هستند و کدام راه‌حل‌ها برای مشتریان کارساز است از یک فرایند تکرار بهره می‌برند. سازمان‌های یادگیری و توسعه یا L&D باید دایم از روش‌های مشابه برای توسعه و ارائهٔ محتوا استفاده کنند و در همین حین بازخوردهای فوری از یادگیرنده‌ها بگیرند.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت