جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: فرهنگ خدمت‌رسانی

فرهنگ خدمت‌رسانی

فرهنگ خدمت‌رسانی

The Service Culture Handbook

جف تویستر

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

 جف تویستر، کارشناس خدمات مشتری، نحوه ایجاد فرهنگی را بیان می‌کند که در آن کارکنان مشتاقانه خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهند. حضور فراگیر رسانه‌های اجتماعی شرکت‌ها را به ارائه بهترین خدمات به مشتریان وادار کرده است. اگر حتی یک تعامل غلط با مشتری باعث ارسال یک گزارش منفی به‌صورت آنلاین شود عواقب مخربی به دنبال دارد. تویستر توضیح می‌دهد که خدمات باکیفیت به مشتریان چه اجزایی دارد، چگونه خدماتی ارائه شود که مشتریان را جذب و حفظ کند و چگونه در کارکنان اشتیاق و تعهد ایجاد کرده و به آنها پاداش دهید تا قهرمان خدمات مشتری شوند. این کتاب را به مدیران و متخصصان منابع انسانی و خدمات مشتریان توصیه می‌شود.

درباره نویسنده

جف تویستر، به عنوان یک متخصص در زمینه یادگیری و عملکرد، با تیم‌های خدمات مشتری همکاری می‌کند. نام او در فهرست 30 متخصص برتر خدمات مشتری جهان توسط Global Gurus قرار گرفته است.

خلاصه

 هر تعاملی مهم است.

 یک صندوقدار در یک‌خرده فروشی معمولی با بیشتر از ۲۰ مشتری در ساعت برخورد می‌کند. در یک پرواز معمولی، چهار مهماندار تقریباً به ۱۵۰ مسافر خدمات ارائه می‌دهند. یک مرکز تماس معمولی حداقل هر ساعت به ۱۰ مشتری خدمات ارائه می‌دهد. حتی یک تعامل اشتباه و ارسال یک نظر منفی مشتری به‌صورت آنلاین، باتوجه‌به فراگیری رسانه‌های اجتماعی، عواقب آن می‌تواند شرکت را نابود کند؛ بنابراین در چنین محیطی، شرکت‌ها باید در زمینه خدمات مشتری سرمایه‌گذاری کنند.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت