جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: آنبوردینگ موفقیت‌آمیز

آنبوردینگ موفقیت آمیز

آنبوردینگ موفقیت‌آمیز

Successful Onboarding

مارک استاین و لیلیث کریستِنسِن

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

آیا تاکنون در شروع شغل جدیدتان احساس بسیار ناخوشایندی داشته‌اید؟ اولین روز، هفته یا سال در موقعیت شغلی جدید می‌تواند بسیار سخت باشد، به‌خصوص اگر کارفرما، فرایند آنبوردینگ یا به عبارتی دیگر، “آشنایی و همسوسازی کارکنان تازه‌وارد” را به‌خوبی انجام ندهد. اگر می‌خواهید به استخدامی‌های جدیدتان این تجربه را تحمیل نکنید، مشاوران حوزه مدیریت، مارک استاین و لیلیث کریستِنسِن توضیح می‌دهند که چگونه و چرا آنبوردینگ سیستماتیک می‌تواند به کارمندان و شرکت شما کمک کرده و همچنین نحوه درست اجرای آن را بیان می‌کنند. این کتاب در برخی اوقات به لغات تخصصی منابع انسانی می‌پردازد، اما به‌قدر کافی برای هر رهبر کسب‌وکاری که می‌خواهد از منابع ناشناخته خود بهره‌برداری کند قابل‌فهم است.

درباره نویسنده

مارک استاین و لیلیت کریستینسن همکار در شرکت Kaiser Associates هستند و در زمینه توسعه سازمانی و آنبوردینگ تخصص دارند. 

خلاصه

 چرا آنبوردینگ؟

 یک‌سوم استخدامی‌های جدید در دو سال اول، شرکتشان را ترک می‌کنند. این آمار نشان‌دهنده ضربه اقتصادی بزرگی به شرکت‌هاست، اما می‌توان از این ضرر جلوگیری کرد. پاسخ شاید در این باشد که چقدر کارکنان جدید را به نحوی مناسب در سازمانتان تطبیق می‌دهید. اکثر شرکت‌ها فرایند جامعی برای آماده‌سازی و سازگاری کارکنان جدید ندارند و ﺗﻌداد کمی به تازه‌واردها ﮐﻣﮏ می‌کنند ﺗﺎ ﺑﺎ همکاران کلیدی‌شان ارﺗﺑﺎط ﺑرﻗرار کرده و مسیر حرفه‌ای خود را توسعه دهند.

اجرای موفقیت‌آمیز برنامه‌های آنبوردینگ، به نیروهای جدید کمک می‌کند تا به‌سرعت بهره‌ور شوند. ازآنجایی‌که آنبوردینگ ﺷﺎﻣل هر تجربه‌ای اﺳت که کارکنان ﺟدﯾد در طول ﺳﺎل اول دارند، اجرای سیستماتیک آن باید فراتر از دوازده ماه اول کار یک کارمند جدید ادامه یابد.

 وقتی ﻧوﺑت به آنبوردینگ می‌رسد، فناوری‌های نوآورانه می‌توانند ﮐﺎراﯾﯽ ﺑﯾﺷﺗری داشته ﺑﺎﺷﻧد. ﮐﺎرﻣﻧدان ﺟدﯾد می‌توانند هر گونه ﻣدارک ﻻزم را به‌صورت آﻧﻼﯾن ﻗﺑل از ﺗﺎرﯾﺦ ﺷروع کار خود ﺗﮑﻣﯾل کرده تا روز اول را جالب‌تر و ﮐﻣﺗر ﯾﮑﻧواﺧت شروع ﮐﻧند.

 یک برنامه آنبوردینگ قابل‌اطمینان به کارکنان جدید کمک می‌کند تا متفکر و فعال باشند، «نه اینکه صرفاً وظایف محول شده را انجام دهند». ارزشی که کارکنان پس از چنین برنامه‌ای دریافت می‌کنند، نه‌تنها برای دریافت حقوق ماهانه، بلکه فرصتی برای دستیابی به احترام، موفقیت و «خودشکوفایی» است.

 برنامه آنبوردینگ خود را برندسازی کنید، این نشان می‌دهد که تلاش‌های شما جدی است. تمام کارکنان شرکت خود را در برنامه مشارکت دهید. همه افراد شرکت باید بدانند که “مسئولیت تطبیق صحیح نیروهای جدید را دارند”.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت