جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: حقیقت لزوماً دردناک نیست

حقیقت لزوماً دردناک نیست

حقیقت لزوماً دردناک نیست

The Truth Doesn’t Have to Hurt

دب برایت

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

دب برایت، مشاور عملکرد در این کتاب به خوانندگان می‌آموزد که چگونه انتقاد کنند و انتقاد بپذیرند. این نویسنده با استفاده از یافته‌های تحقیقات خود در مورد تأثیرات دریافت انتقاد بر سطح استرس در محل کار و همچنین سایر مطالعات انجام شده در زمینه انتقاد، به تشریح نحوه عملکرد انتقاد، چگونگی ایجاد محیطی در محل کار که برای بازخورد سازنده مناسب باشد، نحوه ارائه و دریافت انتقاد و همچنین نحوه اجتناب از اشتباهات رایج در مقام “ارائه‌دهنده” و “دریافت‌کننده” نقد می‌پردازد. او به افراد آموزش می‌دهد که چگونه اعتمادبه‌نفس خود را در ارائه نقد افزایش داده و در این کار احساس راحتی بیشتری داشته باشند. همچنین به دریافت‌کنندگان نقد کمک می‌کند تا بدون برانگیخته‌شدن احساسات، نقد را به‌عنوان ابزاری مفید بپذیرند. برایت همچنین به موضوعاتی مانند مدیریت تیم‌ها و مقابله با موقعیت‌های دشوار می‌پردازد. این کتاب کاربردی، برای هر کسی که به دنبال ایجاد محیط کاری با انتقاد سالم و سازنده است، توصیه می‌شود.

درباره نویسنده

دب برایت بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Bright Enterprises می باشد. این شرکت در زمینه مشاوره و با تمرکز بر ارتقای عملکرد فعالیت می کند.

خلاصه

درک انتقاد

 رهبران بایستی به نقش حیاتی نقد در سازمان خود توجه ویژه داشته باشند. انکار مشکلات و انتظار رفع خودبه‌خود آنها، رویکردی نادرست و غیرمؤثر است. سرپرستان باید توانایی ارائه و دریافت انتقاد را داشته باشند. بسیاری از افراد در فرهنگ‌های غربی با انتقاد مشکل دارند. آمریکایی‌ها تمایل دارند از تعارفات ملایم کننده‌ای مانند «انتقاد سازنده» یا «بازخورد منفی» استفاده کنند. اکثر افراد فکر می‌کنند انتقاد باهدف آزار رساندن است، اما برعکس، زمانی که از ارائه انتقاد خودداری می‌کنید، فرصتی را برای کمک به کارکنان خود برای دستیابی به حداکثر توانایی‌شان از دست می‌دهید. انتقاد همیشه منفی نیست. گاهی اوقات می‌توانید از آن برای کمک به یک فرد با عملکرد خوب برای دستیابی به سطحی حتی بالاتر استفاده کنید.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت