جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب منابع انسانی هدفمند

منابع انسانی هدف‌مند

HR on Purpose

رشد آگاهانه اشتیاق افراد

استیو براون

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

کسانی که با مقاله پربازدید “فَست کمپانی” با موضوع”چرا از منابع انسانی متنفرم” آشنایی دارند، نشانه‌های جذاب آن را در این کتاب خواهند یافت. نویسنده استیو براون شیفتهٔ منابع انسانی است و می‌خواهد آن را به همهٔ دنیا اعلام کند. او بر این باور است که اکثر مدیران منابع انسانی در پشت جنبه‌های اداری کار، خودشان را مخفی می‌کنند تا از افراد و همه بی‌نظمی‌های آن‌ها فرار کنند. او طی فعالیت چند دهه‌ای خود در این زمینه، ارزش واقعی این حرفه را این گونه توصیف می‌کند: درک افراد، اهمیت‌دادن به آن‌ها و ایجاد فرهنگ کاری مثبت. او با صدایی رسا بیان می‌دارد که: اگر دلسوز افرادت نیستی، در پی حرفهٔ دیگری باش.

درباره نویسنده

استیو براون با بیش از 30 سال سابقه‌ی منابع انسانی، در هیئت مدیره انجمن مدیریت منابع انسانی خدمت می کند. او به عنوان مدیر اجرایی منابع انسانی یک رستوران زنجیره ای در اوهایو مشغول به فعالیت است

خلاصه

کار منابع انسانی دشوار است، اما  رویکرد تمرکز بر افراد می‌تواند تجربه شما را متحول سازد

حرفه منابع انسانی چندان شهرت نیافته و کار فوق‌العاده دشواری است؛ مستلزم طیف وسیعی از دانش است و از شما می‌خواهد که فهرستی  بی‌پایان از گله‌مندی‌ها و ناامیدی‌های کارمندان را بررسی کنید. عوامل بی‌شماری (که بیشتر آنها خارج از کنترل شماست) روزانه بر رفتار، نگرش و دلبستگی کارمندان تأثیر می‌گذارد. شما هر چقدر که دلتان می‌خواهید می‌توانید رویه‌ها و دستورالعمل‌ها را بنویسید، اما بسیاری از کارمندان هرگز  با آنها منطبق نخواهند شد. این بدان معناست که اکثر کارهای مؤثر منابع انسانی شامل روان‌شناسی غیرحرفه‌ای است.

شما هم به‌عنوان یک انسان ممکن است گاهی اوقات گله‌مند و سخت‌گیر شوید. با هر شخص و نارضایتی‌هایش با احترام برخورد کنید، حتی با افرادی که آنها را دوست ندارید. تمرکزتان را روی افرادی قرار دهید که ریشه شکایات و مشکلات هستند. بااین‌حال،  به سمت افراد مثبت‌گرایش پیدا کنید و از گله‌مندان دور شوید. فهرستی از نکات مثبت و منفی کارتان تهیه کنید. نکات منفی را مانند موانعی آنها را بردارید تا روی نکات مثبت تمرکز کنید. هم در نگرش و هم در نحوه برخورد و تعامل با دیگران مثبت بمانید.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت