جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: برند از درون

برند از درون

برند از درون

Brand From the Inside

لیبی سارتین و مارک شومان

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

این کتاب راهنمای برندسازی بر یک نکته کلیدی تأکید دارد، برای ایجاد برندی قدرتمند، توجه به کارکنان به‌اندازه مشتریان حائز اهمیت است. نویسندگان لیبی سارتین و مارک شومان، برندسازی کارفرما را به هشت اصل ضروری خلاصه کرده‌اند. آنها به‌طورکلی با دیدگاهی مثبت به کارکنان، بر روی ایده اصلی خود تمرکز می‌کنند. در این کتاب چک‌لیست‌هایی تدوین شده است که احتمالاً هدف آن کمک به کارکنان حوزه منابع انسانی است، جایی که نویسندگان، بخش قابل‌توجهی از مسئولیت برندسازی داخلی را به این حوزه اختصاص می‌دهند. این کتاب را به افراد کم‌تجربه در حوزه‌ی برندسازی و بازاریابی که خواهان خلاصه‌ای از اصول اولیه هستند و همچنین به متخصصان منابع انسانی که ممکن است نیاز به یادگیری بازاریابی برای به‌کارگیری تأثیر برندسازی داخلی داشته باشند، توصیه می‌شود.

درباره نویسنده

لیبی سارتین معاون ارشد منابع انسانی در یک شرکت بزرگ اینترنتی است.مارک شومان سابقه بیش از 25 سال رهبری بخش ارتباطات جهانی در یک شرکت مشاوره پیشرو را دارد.

خلاصه

از درون به بیرون

 به طور سنتی، تلاش‌های برندسازی بر مشتریان متمرکز بوده است، اما اگر می‌خواهید خدمات استثنایی ارائه دهید، برنامه برندسازی شما باید واقعاً از کارمندان شما شروع شود. زمانی که کارکنان احساس ارتباط عاطفی با یک شرکت داشته باشند، خدمات فوق‌العاده خوبی ارائه می‌دهند که مشتریان شما آن را تشخیص داده و قدردانی خواهند کرد.

 کمپین ایجاد برند کارفرمایی شما باید شامل هشت اصل ضروری باشد.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت