خلاصه کتاب: برند از درون
برند از درون
Brand From the Inside
لیبی سارتین و مارک شومان
این کتاب راهنمای برندسازی بر یک نکته کلیدی تأکید دارد، برای ایجاد برندی قدرتمند، توجه به کارکنان بهاندازه مشتریان حائز اهمیت است. نویسندگان لیبی سارتین و مارک شومان، برندسازی کارفرما را به هشت اصل ضروری خلاصه کردهاند. آنها بهطورکلی با دیدگاهی مثبت به کارکنان، بر روی ایده اصلی خود تمرکز میکنند. در این کتاب چکلیستهایی تدوین شده است که احتمالاً هدف آن کمک به کارکنان حوزه منابع انسانی است، جایی که نویسندگان، بخش قابلتوجهی از مسئولیت برندسازی داخلی را به این حوزه اختصاص میدهند. این کتاب را به افراد کمتجربه در حوزهی برندسازی و بازاریابی که خواهان خلاصهای از اصول اولیه هستند و همچنین به متخصصان منابع انسانی که ممکن است نیاز به یادگیری بازاریابی برای بهکارگیری تأثیر برندسازی داخلی داشته باشند، توصیه میشود.
لیبی سارتین معاون ارشد منابع انسانی در یک شرکت بزرگ اینترنتی است.مارک شومان سابقه بیش از 25 سال رهبری بخش ارتباطات جهانی در یک شرکت مشاوره پیشرو را دارد.
خلاصه
از درون به بیرون
به طور سنتی، تلاشهای برندسازی بر مشتریان متمرکز بوده است، اما اگر میخواهید خدمات استثنایی ارائه دهید، برنامه برندسازی شما باید واقعاً از کارمندان شما شروع شود. زمانی که کارکنان احساس ارتباط عاطفی با یک شرکت داشته باشند، خدمات فوقالعاده خوبی ارائه میدهند که مشتریان شما آن را تشخیص داده و قدردانی خواهند کرد.
کمپین ایجاد برند کارفرمایی شما باید شامل هشت اصل ضروری باشد.
دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.