جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند

آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند

آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند

What Your CEO Needs to Know About Sales Compensation

مارک دونولو

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

طراحی و اجرای یک برنامه‌ی کارآمد برای جبران خدمات کارکنان فروش، امری حساس است. در صورت اجرای صحیح این سیستم، فروشندگان زیادی می‌توانند با فروش انبوه محصولات و خدمات شما، درآمد قابل‌توجهی کسب کنند. مدیریت نادرست این موضوع، نه تنها به تشویق عملکرد ضعیف در فروش می‌انجامد، بلکه باعث خروج افراد بااستعداد از تیم فروش شما نیز خواهد شد. مرز باریکی این دو نتیجه‌ی به شدت متفاوت را از یکدیگر جدا می‌کند. مارک دونولو، مشاور اثربخشی فروش، بهترین شیوه‌ها را در زمینه‌ی برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی جبران خدمات فروش ارائه می‌دهد. این کتاب آموزنده را به تمامی مدیران عامل و مدیران فروش که موفقیت آنها به انگیزه دادن به پرسنل فروش بستگی دارد، توصیه می‌شود.

درباره نویسنده

مارک دونولو، مدیر عامل شرکت مشاوره ای SalesGlobe، بنیانگذار انجمن رهبری فروش SalesGlobe Forum  است.

خلاصه

جبران خدمات مناسب تیم فروش

موفقیت سازمان فروش به برنامه جبران خدمات آن وابسته است. چنین برنامه‌ای که هزینه‌ای قابل توجه در کسب‌وکار محسوب می‌شود، انگیزه‌ای به مراتب قوی‌تر از آموزش فروش، استراتژی‌های فروش، مدیریت فروش یا تشویق‌های مدیرعامل ایجاد می‌کند. تدوین یک برنامه جبران خدمات مناسب، تلفیقی از هنر و علم است. شرکت‌ها باید به تعادل ایده‌آل دست یابند.

در خصوص طراحی و اجرای بهینه‌ترین برنامه‌های جبران خدمات فروش، کارشناسان اختلاف نظر دارند. بخش‌های مختلف سازمان، مانند منابع انسانی، امور مالی و فروش، اغلب در مورد نوع برنامه‌ای که شرکت باید اتخاذ کند، دچار اختلاف می‌شوند. سوالات رایج شامل این موارد است که آیا برنامه، انگیزه فروشندگان را افزایش می‌دهد؟ عملکرد را بالا می‌برد؟ از استراتژی پشتیبانی می‌کند؟ افراد درست را پاداش می‌دهد؟ هزینه زیادی دارد؟ هدف‌های فروش مناسبی تعیین می‌کند؟ یا به راحتی قابل اجراست؟. گاه شرکت‌ها برای جلب رضایت طرف‌های ناراضی، در این زمینه‌ها سازش می‌کنند. این منجر به برنامه‌های جبران خدماتی می‌شود که کارایی ندارند.

بسیاری از کسب‌وکارها به اشتباه به کمیسیون به عنوان راهی برای صرفه‌جویی در هزینه یا تغییر رفتار فروش نگاه می‌کنند. جبران خدمات هرگز نباید تعیین‌کننده استراتژی باشد؛ بلکه استراتژی باید جبران خدمات را مشخص کند. به مسیر آینده کسب‌وکار، امکان اجرای استراتژی و برنامه جبران خدمات آن و همچنین توانایی این برنامه در جذب و حفظ بهترین افراد در تیم فروش توجه کنید.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
ارزیابی عملکرد بدون استرس
خلاصه کتاب: ارزیابی عملکرد بدون استرس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت