جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: بازطراحی

بازآفرینی

بازطراحی

The Remix

لیندزی پولاک

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

امروزه تعداد نسل هزاره‌ها در محل کار از نسل X و بیبی‌بومرها بیشتر است. در برخی از مراکز، حتی شاهد حضور هم‌زمان پنج نسل با سلایق و انتظارات متفاوت هستیم. این شرایط ضرورت بازنگری در هنجارهای سنتی کار را بیش‌ازپیش آشکار می‌کند. سازمان‌ها باید استراتژی‌های خود را بازطراحی کرده تا بتوانند با نسلی متنوع از کارکنان ارتباط برقرار کنند.

لیندزی پولاک با الهام از موسیقی، مفهوم “ریمیکس (بازطراحی) محل کار” را ارائه می‌دهد تا دیدگاه خود را از محل کار مدرن در بر بگیرد، که شامل ترکیبی از عناصر قدیمی و جدید است. پولاک راهکارهایی برای رهبران جهت تطبیق با نیازهای نیروی کار چند نسلی ارائه می‌دهد.

درباره نویسنده

لیندزی پولاک، مشاور و متخصص نسل هزاره و محیط‌های کاری چند نسلی، کتاب “تبدیل شدن به رئیس” را نیز نوشته است.

خلاصه

هم‌زمانی حضور چند نسل ایجاب می‌کند که شرکت‌ها در مورد هنجارهای کار بازنگری کنند.

 امروزه پنج نسل در کنار هم کار می‌کنند: نسل خاموش، بیبی‌بومرها، نسل X، نسل هزاره و نسل Z. هر نسل ویژگی‌های خاص خود را دارد که بر رفتار کارمندان تأثیر می‌گذارد. مثلاً، نسل بیبی‌بومرها معمولاً خوش‌بین هستند و روی خودشان تمرکز می‌کنند، درحالی‌که نسل هزاره بیشتر گروهی و هدف‌مند عمل می‌کنند. شناخت ترجیحات هر نسل به رهبران کمک می‌کند سازمان خود را بهتر مدیریت کنند.

 با افزایش نیروی کار نسل هزاره نسبت به نسل‌های قبل، هنجارهای نوظهور موفق، تلفیقی از روش‌های سنتی و امروزی هستند، مثل یک ریمیکس در موسیقی. در این محیط کاری در حال تغییر، رهبران و کارمندان باید چند نکته را به خاطر داشته باشند:

  • تصور کنید همکارانتان نیت خوبی دارند.
  • فکر نکنید یک راهبرد برای همه مناسب است.
  • روش‌های مفید را حفظ و از بقیه صرف‌نظر کنید.
  • حق انتخاب بدهید، اما مرزهای مشخص تعیین کنید.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت