جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: قدرت خوبی‌

قدرت خوبی

قدرت خوبی

The power of nice

لیندا کاپلان ثالر و رابین کووال

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

خوش‌برخوردی در تجارت بدنام است. در واقع، اغلب به نظر می‌رسد که افراد شرور در تجارت پیشرفت می‌کنند، نه افراد خوب و خوش‌برخورد. هیچ‌کس جک ولچ، مدیرعامل سابق جنرال‌الکتریک با لقب “نوترون” یا لئونا هلمزلی معروف به “ملکه‌ی بی‌رحم” را آدم‌های خوش‌برخوردی نمی‌داند. اگرچه ولش از خانواده‌ای فقیر می‌آمد، اما در حال حاضر ۷۲۰ میلیون دلار ثروت اندوخته است. هلمزلی که در دوران دبیرستان ترک تحصیل‌کرده بود، تا پیش از رسوایی فرار مالیاتی، در زمره میلیاردرها قرار داشت.

 لیندا کاپلان ثالر و رابین کووال، نویسندگان این کتاب، معتقدند که این دو فرد سرسخت، استثناهای “نه‌چندان خوشایندی” از این قاعده هستند: خوش‌برخوردی نه‌تنها روش درست رفتارکردن است، بلکه راه هوشمندانه‌ای برای پیشرفت نیز به شمار می‌رود.

نویسندگان، نمونه‌های واقعی از افراد خوش‌برخوردی را ارائه می‌دهند که در نهایت موفق شده‌اند. آنها نشان می‌دهند که رفتار خوب با مردم، در نهایت نتیجه خواهد داد. باوجوداینکه دیدگاه آنها نسبت به نحوه عملکرد جهان را تا حدودی خوش‌بینانه است، اما با فرضیه انسانی آنها موافقیم. نویسندگان ایده‌ای را مطرح می‌کنند که در نهایت، این تلاش و کوشش است که به ثمر می‌نشیند و نه اِعمال‌نفوذ؛ با تأسف، لزوماً این‌طور نیست. بااین‌حال، این کتاب خوش‌بینانه، پیام‌های مثبت زیادی دارد. یکی از نکات بیان می‌کند که می‌توانید با دادن شکلات به مردم، استرس آنها را کاهش دهید. نکتهٔ دیگری می‌گوید که با لبخندزدن به خود و دیگران، می‌توانید حال خود و اطرافیانتان را بهتر کنید. این حرف کاملاً درست است: روزی که با شکلات و لبخند آغاز شود، نمی‌تواند روزی تماماً ناخوشایندی باشد.

درباره نویسنده

لیندا کاپلان ثالر و رابین کووال به ترتیب مدیر عامل و رئیس گروه کاپلان تیلر، یک آژانس تبلیغاتی در نیویورک هستند. این دو در سال 2005 با همکاری یکدیگر کتاب پرفروش “Bang” را به نگارش درآوردند.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت