جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: رهبری پس از تعدیل‌نیرو

رهبری پس از تعدیل‌نیرو

رهبری پس از تعدیل‌نیرو

Leading After a Layoff

ری سلمی

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

کتاب کوچک و ارزشمند آقای ری سلمی، توصیه‌های بسیار خوبی در مورد چگونگی عبور از «بدترین دوران» ارائه می‌کند. مدیران پس از تعدیل‌نیرو باید بااحتیاط بیشتری عمل کنند. در این شرایط، حساسیت‌ها افزایش‌یافته و کوچک‌ترین اشتباهی در تعاملات با همکاران می‌تواند تبعات بزرگی داشته باشد. هنگامی که بهره‌وری کاهش می‌یابد، به طور طبیعی نارضایتی را به همراه خواهد داشت. سلمی در کتاب خود به جدی‌ترین اشتباهاتی که مدیران باید از آن‌ها اجتناب کنند، اشاره می‌کند او به‌جای تمرکز بر مدیران ارشد، بر نیازهای مدیران میانی و رهبران تیم‌های پروژه‌محور تأکید دارد. توصیه‌های این کتاب، هرچند گاهی ابتدایی به نظر می‌رسد، اما می‌تواند هوش هیجانیِ مدیرانِ درگیر با این دوره دشوارِ پس از تعدیل‌نیرو را به طور قابل‌توجهی تقویت کند. مطالعه این کتاب را به مدیرانی که از موج تعدیل‌نیرو در امان مانده‌اند و اکنون باید بازماندگان شوکه شده را گرد هم آورند ، اکیداً توصیه می‌شود.

درباره نویسنده

ری سلمی بیش از 11 سال سابقه مدیریت تیم‌های خدمات مشتریان، مهندسی و فروش را دارد. او بنیانگذار شرکت GreatManager  Works است که به مدیران سطح ارشد در ارتقای مهارت‌های رهبری خود کمک می‌کند. نوشته‌های او در نشریه BusinessWeek و روزنامه‌های بوستون منتشر شده است.

خلاصه

مرحله اول: بازسازی اعتماد

 خبر ناخوشایند تعدیل‌نیرو، ضربه سنگینی به روحیه همه وارد کرده است. در حال حاضر، چه اقداماتی برای التیام روحیه آسیب‌پذیر در محیط کارتان می‌توان انجام داد؟

 اولین قدم، پذیرش این واقعیت است که تعدیل‌نیرو اغلب اعتماد کارکنان به سازمان را خدشه‌دار می‌کند. اعتماد، اساس کار تیمی است، بنابراین رسالت اصلی شما بازگرداندن آن اطمینان است. با یک اصل راهنما شروع کنید، “ابتدا خودتان را ارزیابی کنید”. درست مانند زمانی که در هواپیما هستید و ماسک‌های اکسیژن فعال می‌شوند، قبل از اینکه بتوانید به دیگران کمک کنید، باید از خودتان مراقبت کنید. به‌عنوان رهبر، با ارزیابی صادقانه‌ی احساساتتان، فرایند بهبود را آغاز کنید. تا زمانی که واکنش خود را تجزیه‌وتحلیل نکنید، نمی‌توانید به مسافران دیگر کمک کنید.

اکثر مدیران احساس می‌کنند که باید قوی بمانند و حتی درحالی‌که به دیگران در سوگواری کمک می‌کنند، فرایند غم و اندوه را انکار یا اجتناب کنند. این می‌تواند برای شما و تیمتان فاجعه‌بار باشد. به درون خود نگاه کنید و تأثیر تعدیل‌نیرو را بر خودتان در نظر بگیرید. رشد و تعالی عاطفی، وظیفه‌ای است که بر دوش شماست. این ممکن است نیاز به صحبت عمیق با یک دوست قابل‌اعتماد، نوشتن در دفتر خاطرات، گرفتن مشاوره یا پیاده‌روی برای تنها بودن با افکارتان داشته باشد. شاید بخواهید کتاب‌های مرتبطی در زمینه تعدیل‌نیرو را بخوانید. واکنش اولیه به تحولات سازمانی به طور معمول، احساس انکار است. این واکنش بی‌نتیجه است؛ شما باید با آنچه برای شما، تیمتان و سازمانتان اتفاق افتاده است، کنار بیایید. احساس و نشان‌دادن درد بخشی از بهبود است. اگر نتوانید درد خود را نشان دهید، تیم شما نیز به همین شکل رفتار خواهد کرد. برای ارزیابی تأثیر شخصی تعدیل‌نیرو، از خود بپرسید:

  • آیا دوستانی را که همکار بوده‌اند از دست دادید؟
  • آیا در نتیجهٔ این اتفاق، شرایط کاری شما کمتر امن یا راحت شده است؟
  • آیا شرایط، حس اعتماد یا اطمینان شما را به شرکت کاهش داده است؟

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت