جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت

ارتقا نظام جبران خدمت

ارتقا نظام جبران خدمت

Scaling Up Compensation

ورن هارنیش و سباستین راس

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

در حالت ایده‌آل، شما افراد را بر اساس ارزشی که برای شرکت به ارمغان می‌آورند، پاداش می‌دهید. اما حقوق، مزایا و پاداش‌ها بر احساسات آنها تاثیر گزار بوده و طراحی دقیق و سنجیده‌ای را می‌طلبد. کارکنان تا زمانی که به عادلانه‌بودن حقوق خود اعتقاد نداشته باشند، بیش از حد به آن فکر خواهند کرد. نویسندگان شما را تشویق می‌کنند تا سیستم جبران خدمت خود را به گونه‌ای طراحی کنید که دیگر حقوق و دستمزد، عاملی برای عدم تمرکز و انحراف ذهن کارکنان نباشد. آن‌ها با استفاده از نمونه‌های موردی نشان می‌دهند که چگونه یک استراتژی “سیستم جامع جبران خدمت” می‌تواند رفتار، تصمیمات و اقدامات کارکنان را با ارزش‌ها و فرهنگ‌سازمانی همسو و سازگار کند.

درباره نویسنده

ورن هارنیش بنیانگذار اسکیل آپ و سازمان کارآفرینان (EO)  با 16 هزار عضو است. سباستین راس مدیر برنامه در مدرسه کسب و کار IESE است.

خلاصه

برای اینکه جبران خدمت به طور شفاف و بدون ابهام پرداخت شود، لازم است از ابتدا به‌صورت استراتژیک طراحی گردد.

حقوق، پاداش و سایر مزایا، برای اکثر شرکت‌ها هزینه‌ای قابل توجه به شمار می‌آیند. اگرچه ممکن است حقوق به تنهایی در بلندمدت انگیزه کارکنان را برای تلاش بیشتر تحت‌تأثیر قرار ندهد، اما داشتن یک سیستم صحیح جبران خدمت، بسیار حائز اهمیت است.

مانند هر مولفه‌ای در مدیریت منابع انسانی، مدیریت جبران خدمات زمانی که به طور استراتژیک به کار گرفته شود، بهترین نتایج را به دست می‌دهد. این بدین معناست که پرداخت حقوق نباید به‌صورت مساوی، بلکه به‌صورت منصفانه انجام پذیرد، با درنظرگرفتن تفاوت‌ها در عملکرد، مهارت‌ها و ارزشی که کارکنان برای شرکت به ارمغان می‌آورند.

در جبران خدمات استراتژیک، علاوه بر حقوق پایه، موارد دیگری نظیر پاداش، کمیسیون و سایر مشوق‌ها نیز لحاظ می‌گردد. هنگام طراحی “سیستم جامع جبران خدمت” که شامل برنامه‌های تشویقی نیز می‌شود، باید بادقت عمل کرد. رفتار و عملکرد کارکنان تحت‌تأثیر مشوق‌هایی است که به آن‌ها ارائه می‌شود.

افراد به حقوق و دستمزد خود واکنش احساسی نشان می‌دهند. بیش از دو سوم کارکنان بر این باورند که شرکت‌ها به آن‌ها به طور غیرمنصفانه حقوق پرداخت می‌کنند و در مقابل، سه‌چهارم کارفرمایان عقیده دارند که پرداخت‌ها منصفانه صورت می‌گیرد. این موضوع نشان‌دهنده شکاف آشکار میان این دو دیدگاه است.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
ارزیابی عملکرد بدون استرس
خلاصه کتاب: ارزیابی عملکرد بدون استرس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت