جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

Help Them Grow or Watch Them Go

بورلی کی و جولی وینکل جولیونی

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

 کارکنان امروزی انتظار یادگیری مداوم و رشد شغلی دارند. عدم ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان، منجر به ترک شغل آنها و ضرر و زیان برای شرکت‌ها خواهد شد. مشاوران توسعه‌سازمانی، بورلی کِی و جولی وینکل جولیونی، به مدیران نشان می‌دهند که چگونه پیشرفت شغلی کارکنان خود را در اولویت قرار دهند. نویسندگان این کتاب با ارائه دیدگاه‌های مفید و لیست‌هایی از سؤالات بالقوه که مدیران می‌توانند برای هدایت کارکنان خود به سمت گفتگوهای «گذشته‌نگر، آینده‌نگر و بینشی» مطرح کنند، راهنمایی ارزشمندی ارائه می‌دهند. این کتاب حاوی اطلاعات مفیدی برای مدیران، متخصصان منابع انسانی و همچنین کسانی است که به دنبال پیشرفت در مسیر شغلی خود هستند.

درباره نویسنده

بورلی کی، هم‌بنیانگذار Career Systems International، تالیفات متعددی در زمینه توسعه شغلی و حفظ کارکنان دارد. جولی وینکل جولیونی، هم‌بنیانگذار DesignArounds، 25 سال سابقه مربیگری، نویسندگی و سخنرانی دارد

خلاصه

اختصاص زمان برای توسعه شغلی

کارکنان خواهان پیشرفت در حرفه خود هستند، بنابراین مدیران باید برای توسعه شغلی کارکنانشان زمان اختصاص دهند. کارکنان متعهد به شرکت، در کوتاه‌کردن چرخه تولید و افزایش قابل‌توجه راندمان، سودآوری و وفاداری مشتریان کمک می‌کنند. عدم ارائه آموزش و فرصت‌های مناسب به کارمندان، می‌تواند منجر به ترک شغل آنها یا بدتر از آن، بی‌انگیزگی و دلسردی آنها شود. در این حالت، کارمندان در شغل خود باقی می‌مانند، اما بدون تعهد و انگیزه کافی، وظایف خود را انجام می‌دهند. راه‌حل، در گرو گفتگوهای صحیح و مناسب است.

فشار سنگینی بر دوش مدیران امروزی است تا به سهمیه‌های فروش خود در هر سه ماه و در پایان سال دست یابند. آنها باید با ساده‌سازی و اصلاح ساختار بودجه‌ها و استفاده بهینه از منابع، کارایی و اثربخشی را افزایش دهند. بنابراین، فراهم‌کردن فرصت گفتگو با کارکنان در مورد مسیر شغلی‌شان، از وظایف مهم مدیران است. با وجود مشغله‌های زیاد، مدیران توانمند برای این موضوع زمان اختصاص می‌دهند. آنها توسعه شغلی کارکنان خود را نه به‌عنوان یک مزاحمت، بلکه به‌عنوان گامی در جهت “کمک به رشد و تعالی آنها” می‌بینند.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
ارزیابی عملکرد بدون استرس
خلاصه کتاب: ارزیابی عملکرد بدون استرس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت