جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: بر مبنای ارزش‌ها

بر مبنای ارزش‌ها

Built on Values

آن رودز

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

این راهنمای گام‌به‌گام و ضروری برای ایجاد یک فرهنگ‌سازمانی مبتنی بر ارزش‌ها، همچنان امروز به‌اندازه زمانی که در سال ۲۰۱۱ برای اولین‌بار منتشر شد، از اعتبار و ارزش بالایی برخوردار است. آن رودز، یک رهبر برجسته‌ی منابع انسانی، باتکیه‌بر تجربیات خود در بخش اجرایی و هیئت‌مدیره شرکت‌هایی مانند جت‌بلو، ساوت‌وست ایرلاینز و هتل‌های دابل‌تری، نقشه راهی از درون سازمان ارائه می‌کند تا یک فرهنگ مبتنی بر ارزش‌ها را بنا و حفظ کنید. هر رهبری، چه در بخش منابع انسانی و چه در بخش‌های دیگر، باید توصیه‌های او را بخواند و به آن‌ها عمل کند.

درباره نویسنده

آن رودز، بنیانگذار People Ink،در سمت‌های مدیریتی در شرکت‌های جت‌بلو، ساوت‌وست ایرلاینز و هتل‌های دابل‌تری مشغول به کار بوده است. نانسی شپردسون نویسنده و روزنامه نگاری است که در مورد تجارت، امور مالی و خودسازی فعالیت می‌کند.

خلاصه

هر سازمانی منحصربه‌فرد است و طبیعتاً فرهنگ کاری آن نیز متفاوت خواهد بود. بااین‌حال، پشتوانه هر فرهنگ‌سازمانی قدرتمند، مجموعه ارزش‌های آن است.

 رهبران سازمان‌ها وظیفه دارند تا فرهنگ‌سازمانی مناسبی را برای شرکتشان ایجاد کنند. فرهنگ‌سازمانی بر اساس ارزش‌ها شکل می‌گیرد. این ارزش‌ها بر نحوه‌ی رفتار کارکنان و چگونگی شکل‌گیری برداشت افراد از شرکت شما تأثیر مستقیم دارند. به‌عبارت‌دیگر، ارزش‌های سازمانی شما می‌توانند عامل جذب یا دفع کارکنان و مشتریان بالقوه باشند.

 فرهنگ‌سازمانی اعم از مجموعه و زیرمجموعه‌های آن، خواه با برنامه‌ریزی و تلاش رهبران شکل بگیرد یا به‌صورت خودجوش پدید آید، به‌هرحال بروز و ظهور خواهد یافت. فرهنگ‌سازمانی از طریق نهادینه‌کردن ارزش‌های مناسب در تمام تصمیم‌گیری‌ها و سازوکارهای پاداش و قدردانی از دستاوردها شکل می‌گیرد.

 فرهنگ‌سازمانی شما ممکن است به ترمیم نیاز داشته باشد اگر:

  • از رقبای خود عقب افتاده‌اید.
  • با نرخ بالای ترک شغل کارکنان مواجه هستید.
  • نتایج نظرسنجی از کارمندان یا مشتریان به طور قابل‌توجهی کاهش‌یافته است.
  • با مشکلاتی در زمینه اعتماد مواجه هستید.
  • یا حتی اگر در حال حاضر موفقید؛ اما به دنبال پیشرفت بیشتر هستید.

برخی از شرکت‌ها مانند ساوت‌وست و جت‌بلو، فرهنگ‌سازمانی برجسته‌ی خود را از همان ابتدای تأسیس شرکت به طور هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده بنا نهادند. برخی دیگر مانند مرکز پزشکی دانشگاه لومالیندا و هتل‌های دابل‌تری، فرهنگ موجود خود را بر اساس ارزش‌های جدید بازسازی کردند که باعث بهبود عملکرد آن‌ها شد.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت