جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: ترور شخصیت و مدیریت شهرت

ترور شخصیت و مدیریت شهرت

ترور شخصیت و مدیریت شهرت

Character Assassination and Reputation Management

اریک شیرایف، جنیفر کوهان، مارتین ایکس، سرگئی ساموئیلنکو

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

این کتاب به بررسی جامع “ترور شخصیت” می‌پردازد. حملات به شخصیت، چه در دنیای سیاست و چه در طول تاریخ، همواره به تخریب شهرت افراد و گروه‌ها منجر شده است. اریک شیراف، مارتین ایکس، جنیفر کوهان و سرگئی سامویلنکو با روایت‌های سرگرم‌کننده و آموزنده، به داستان رهبران و افراد مشهوری می‌پردازند که قربانی ترور شخصیت شده‌اند. جای تعجب نیست که رهبران آمریکایی، از جمله خانواده‌های کلینتون و ترامپ، نقش‌برجسته‌ای در این روایت‌ها دارند. بااین‌حال، این داستان‌ها به شما می‌آموزند که چگونه از خود محافظت کرده و از شخصیت خود دفاع کنید.

درباره نویسنده

اریک شیرایف، استاد روانشناسی، ‌نویسنده کتاب‌های «روانشناسی میان‌فرهنگی » و «روابط بین‌الملل» است . جنیفر کوهان، هماهنگ‌کننده بخش ارتباطات شفاهی در دانشگاه بالتیمور مریلند است. مارتین ایکس، استاد تاریخ باستان، نویسنده کتاب «جنایات الگابالوس: زندگی و میراث امپراتور فاسد روم» است. پروفسور سرگئی ساموئیلنکو، استاد ارتباطات، ‌نویسنده کتاب «راهنمای تحقیق در مورد فریب، اخبار جعلی و اطلاعات نادرست آنلاین» است.

خلاصه

آسیب‌زدن به شخصیت، از دیرباز بخشی از تعاملات انسانی بوده است

 ترور شخصیت به معنای اقدام عمدی و علنی برای تخریب شهرت، نام نیک یا اعتبار یک فرد، گروه یا نهاد، با استفاده از اطلاعات درست یا نادرست است.

 حملات به اعتبار افراد یا شرکت‌ها، از جمله تخریب شخصیت، در دنیای سیاست، تجارت، دانشگاه، ورزش و سرگرمی رخ می‌دهد. معمولاً افراد موفق یا برجسته هدف این حملات قرار می‌گیرند. در محیط شبکه‌های اجتماعی امروز، حتی ممکن است افراد عادی قربانی تحقیر، زورگویی سایبری و سایر حملات به شهرت خود شوند.

 در طول تاریخ، افراد مشهور و قدرتمند همواره مورد حملات به شهرت خود قرار گرفته‌اند. مصریان به‌طورکلی فرعون آخناتون (امن‌هوتپ چهارم) را به دلیل اعتقادات مذهبی‌اش از تاریخ پاک کردند.

هنری هفتم پادشاه انگلستان در قرن پانزدهم میلادی، با بی‌عدالتی تمام، پادشاه پیشین، ریچارد سوم را مورد هجمه قرار داد. ریچارد سوم پس از مرگش نیز توسط شکسپیر و مورخین بسیاری مورد نکوهش قرار گرفت.

 در اوایل قرن شانزدهم، مارتین لوتر از دستگاه چاپ تازه اختراع‌شده برای حمله به صداقت پاپ و کلیسای کاتولیک استفاده کرد. در قرن نوزدهم، روزنامه‌های پرمخاطب، حملات شخصی و سیاسی را به نمایش گذاشتند. دشمنان آبراهام لینکلن او را در مقالات و تبلیغات روزنامه‌ها هدف قرار دادند و او را احمق، میمون و ترسو خطاب کردند.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت