جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار+ویدیو

کتاب راه اندازی کسب و کار

📔خلاصه کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار (عرضه)

جف واکر

گوینده: فاطمه اسدی

 ویدیو خلاصه کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار در زیر ارایه شده است. در این ویدیو، اصول اساسی کتاب «راه‌اندازی کسب‌وکار» به طور جذاب و قابل فهمی توضیح داده شده‌، برای آشنایی با مفاهیم اصلی کتاب، این ویدیو را ببینید.

کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار (عرضه) به این سؤال پاسخ می‌دهد که شیوهٔ ایجاد کسب‌وکار موفق اینترنتی چگونه است؟

اهمیت ارزیابی ایده

عده‌ای برای اجرای ایده یا  راه‌اندازی کسب‌وکارشان تا آنجا که در توان دارند پول قرض می­گیرند و بعد انتظار دارند که پول نقش خودش را بازی کند. این عامل سبب شکست کسب‌وکارهای نوپا می‌شوند چرا که فقط خود شخص به خوب بودن ایده‌اش باور دارد اما امروزه  از طریق اینترنت خیلی راحت ، سریع و ارزان می‌توان میزان جذابیت ایده را ارزیابی کرد. درواقع کلید راه اندازی یک کسب و کار موفق، متعهد ماندن به مشتریان بالقوه تان است.

عوامل تاثیرگذار جذب مشتری

برای رونق کسب و کارها و جذب مشتری یک سری عوامل روانی دخیل هستند:
مورد اول، اعتبار: با جلب‌اعتماد افراد می‌توانید اعتبار خودتان را پیش مشتریان بالا ببرید، به‌عنوان‌مثال لیستی از مشتریان با اعتبار و مشهور خود را تهیه کنید همچنین مدارک تأثیرگذار و مرتبط را در معرض دید مشتریان قرار دهید.
مورد دوم، کمیابی: هنگامی که افراد متوجه شوند محصولی در بازار کمیاب است بیشتر خواهان آن می‌شوند برای این منظور می‌توانید محصولات را برای مدت محدود با تخفیف ویژه ارائه دهید و یا به مشتری القا کنید که قیمت در حال افزایش است.
مورد سوم، داستان: برای محصولات یا خدمات خود داستان خوبی را طراحی کنید چرا که در تأثیرگذاری پیام شما بسیار مؤثر است.
مورد چهارم، توالی: از آنجایی برای ایجاد نیاز و انگیزه خرید نمی‌­توان همه محتوای محصولتان را به یکباره ارائه داد لازم است که آن را به‌صورت منظم و برنامه‌ریزی‌شده به  نمایش گذاشت.

استفاده از فهرست ایمیل

از طریق فهرست ایمیل می‌توانید مشتریان خود را از محصولات و پیشنهادهایتان آگاه کنید  و به موفقیت عالی برسید. پیش‌نیاز ایجاد فهرست ایمیل مناسب، ساختن صفحه فرود در وب‌سایتتان است. برای این که بتوانید افراد را تشویق به ثبت‌نام کنید می‌توانید هدیه رایگان مربوط به کسب‌وکار خود که  برای مشتری جذاب است را ارائه دهید. روشی دیگر برای دسترسی به لیست ایمیل بزرگ‌تر، استفاده از لیست ایمیل شرکت همکار است. برای اینکه آنها را ترغیب به  همکاری کنید در ازای هر فروش مبلغی به آن‌ها پرداخت کرده و  نشان دهید که فروش زیادی دارید.

افزایش توجه مشتریان و گرفتن بازخورد

 قبل  از اینکه حتی در مورد راه‌اندازی محصولتان فکر کنید و قدمی بردارید باید توجه مشتریان را جلب کنید. در این راستا برای محصولی که قصد عرضه آن را دارید، از مشتریان بالقوه‌تان بازخورد بگیرید در نتیجه درمی­‌یابید که آیا مردم به محصول شما علاقه دارند و یا باید آن را با تغییراتی، بهبود دهید. در این مرحله نباید به گونه رفتار کرد که مشتری حس کند که مستقیماً قصد فروش دارید چرا که مشتری از آن محصول رانده می‌­شود. می‌توانید برای تحقیقات قبل از عرضه محصول با ایمیل کوتاه از مشتریان در مورد محصول جدید سؤال بپرسید.

ارتقاء ارزش محصولات و خدمات

بعد از بازخورد و بهبود محصول می­‌بایست محصولات را برای مشتریان ارزشمند کنید که این بخش سه مرحله دارد.
مرحله ۱) محتوای جذاب را ایجاد کنید این قسمت می‌تواند پاسخ به این سؤال باشد که چرا مشتری باید به محصولتان توجه کند یا چگونه محصولات می‌تواند زندگی مشتری را متحول کند.
مرحله ۲) اطلاعاتی خلاصه درباره تغییراتی که وعده داده‌اید ارائه کنید. مثلاً می‌توانید از داستان‌های واقعی افرادی که از طریق محصولات شما توانستند زندگی‌شان را تغییر دهند استفاده کنید این کار باعث اعتماد بیشتری می‌شود و روشی قدرتمند برای فروش به‌حساب می‌آید.
مرحله ۳) در این مرحله مشخص کنید مشتری چه زمان و به چه صورت می‌تواند به محصول شما دسترسی داشته باشد و  انتخاب کنید که برای مشتریان اولیه چه مزیت‌هایی در نظر می‌گیرید  در این صورت ترفند کمیابی را نیز اجرا کرده­اید.

ایجاد محصولات حرفه‌ای 

شما می‌توانید حتی بدون داشتن محصول با استفاده از روش راه‌اندازی بذر، کسب‌وکاری قدرتمند را ایجاد کنید، برای این منظور یک محصول اولیه حتی به‌صورت ناقص تهیه کنید و آن را به افرادی معدود بفروشید؛ سپس جویای نظرات مشتریان شوید تا بازخوردهای زیادی را دریافت کنید، از هر فرصتی برای انطباق محصول با نیاز مشتری استفاده کنید و باتوجه‌به آن، محصول را بهبود دهید. ادامه این روند باعث می­شود شما به محصولات حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر دست یابید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: ارزیابی ایدهاینترنت و کسب‌وکاربرنامه‌ریزی اقداماتترفندهای بازاریابیجلب اعتمادداستان‌سازیکسب‌وکار موفق
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

مرد بابل
خلاصه کتاب ثروتمندترین مرد بابل+ویدیو
خلاصه کتاب اصل ۸۰-۲۰ +ویدیو
خلاصه کتاب قوانین جدید بازاریابی و روابط‌عمومی+ویدیو
خلاصه کتاب روانشناسی فروش+ویدیو
دیوانگان ثروت ساز
خلاصه کتاب دیوانگان ثروت‌ساز+ویدیو
ساده گرایی
خلاصه کتاب ساده‌گرایی+ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت