جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب سازمان محتوامحور +ویدیو

📔خلاصه کتاب سازمان محتوا محور

جو پولیتزی

گوینده: فاطمه اسدی

 ویدیو خلاصه کتاب سازمان محتوا محور در زیر ارایه شده است. در این ویدیو، اصول اساسی کتاب «سازمان محتوا محور» به طور جذاب و قابل فهمی توضیح داده شده‌، برای آشنایی با مفاهیم اصلی کتاب، این ویدیو را ببینید.

کتاب سازمان محتوامحور به این سؤال پاسخ می‌دهد که چگونه کارآفرینان از محتوا برای ایجاد مخاطبانی انبوه و مشاغلی کاملاً موفق استفاده می‌کنند.

 بازاریابی محتوایی جایگزین تبلیغات سنتی

امروزه بازاریابی محتوایی جایگزین تبلیغات سنتی شده است. استفاده از محتوای خلاقانه می‌تواند باعث جذب مشتری شود همچنین برای شناخت نیاز مشتری می‌توان از آن استفاده کرد و با بازخورد گرفتن از مشتریان بالقوه می‌توان دریافت که به چه مواردی علاقه‌مند هستند. یعنی این امکان فراهم است که حتی پیش از تولید محصول می‌توانید بازاریابی محتوایی برای آن را انجام دهید و باتوجه‌به نظرات مشتریان درمی‌یابید که باید روی چه ویژگی‌هایی بیشتر تمرکز کنید در این حالت احتمال موفقیت محصول در هنگام ورود به بازار بسیار بالاست.

تعهد بلندمدت و ترکیب مهارت‌ها در کسب‌وکار

ازآنجایی‌که موفقیت راه‌اندازی کسب‌وکار به تعهد بلندمدت شما به آن وابسته است بهتر است که حوزه کاری‌تان، ترکیبی از اشتیاق و آنچه که در آن علم و مهارت دارید باشد  به‌عنوان‌مثال اگر شما به آموزش‌دادن علاقه‌مند هستید و مهارت مناسبی در زمینه فروش دارید می‌توانید با ترکیب آن، کارتان را با آموزش شیوه فروش آغاز کنید همچنین ضروری است که بدانید مخاطب محتوای شما چه کسانی هستند.  در ابتدا تمرکز خود را بر گروه خاصی قرار دهید و سپس به فکر گسترش آن باشید.

شناخت مخاطبان و ایجاد محتوای متمایز

ازآنجایی‌که در اینترنت محتوای بسیار زیادی وجود دارد اگر می‌خواهید محتوایتان دیده شود باید متمایز و ارزشمند باشد برای این منظور باید از نظرات مخاطبین هدف در مورد زمینه کاری‌تان آگاه باشید، تا دریابید چه  نیازهایی دارند و نقاط منحصربه‌فرد را پیدا کنید. در این راستا دو راهکار پیشنهاد می‌شود:
بررسی دقیق رسانه‌های اجتماعی، در این صورت متوجه نظرات مخاطبان هدف خود خواهید شد.
گفتگوی حضوری با مشتریان بالقوه و یا استفاده از پرسش‌نامه آنلاین.

تاکید بر تخصص و ارائه ارزش به مخاطبان

در مرحله بعد باید نشان دهید که در زمینه کاری‌تان متخصص هستید برای دستیابی به این هدف سه‌راه کار می‌تواند به شما کمک کند:

  • تمرکز خود را فقط در حوزه کاری‌تان قرار دهید.
  • علم و مهارت خود را به رخ بکشید.
  • نشان دهید که چه کمکی می‌توانید به مخاطبین هدف خود کنید. این موضوع می‌تواند به‌صورت بیانیه ماموریت باشد.

تنوع در پلتفرم‌ها و تقویم محتوا

حال نوبت آن است که برای محتوای خود کانال ارتباطی مناسبی را انتخاب کنید؛ برای این منظور پلتفرم های متفاوت چون یوتیوب، اینستاگرام، وب سایت و … وجود دارد. برای این که بتوانید کارهایتان را به خوبی سازماندهی کنید نیاز به یک تقویم محتوایی خواهید داشت یعنی می‌بایست برنامه‌ریزی طولانی‌مدت و دقیق برای ارائه منظم و مداوم محتوایتان داشته باشید در این صورت است که می‌توانید مخاطبان وفادار جذب کنید. در تقویم محتوا مشخص کنید که هدف شما از انتشار هر محتوا چیست به دنبال چه نتایجی هستید پس از بازخورد گرفتن از مخاطبین نقاط ضعف خود را بهبود دهید.

افزایش تعداد مخاطبان توسط راهکارهای مختلف

برای افزایش تعداد مخاطبان،  روش‌های مختلفی وجود دارد در اینجا مهم‌ترین ابزارها معرفی می‌کنیم.
1)بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)، یک‌روند مناسب برای بهتر دیده‌شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.
2) ایمیل، با وجود رسانه‌های اجتماعی  همچنان استفاده از ایمیل یکی از بهترین شیوه ارتباط با مخاطبان است. ایمیل مخاطبین  را از روش‌های مختلفی مانند ثبت‌نام کردن در وب‌سایت، می‌توانید به دست آورید. با مخاطانتان به‌صورت دوره‌ای و منظم از طریق ایمیل در ارتباط باشید.
3) اینفلوئنسرها یا افراد تأثیرگذار، افرادی که در رسانه‌های اجتماعی به شهرت دست یافتند می‌توانند باعث افزایش مخاطبین شما شوند با آنها ارتباط بگیرید و در ازای همکاری، از آنها درخواست کنید که شما را معرفی کنند.

برای اینکه بتوانید کسب‌وکارتان را به‌خوبی رشد دهید نیاز است که به محتوایتان تنوع ببخشید، به طور مثال اگر همواره در اینستاگرام فعالیت داشتید و در این حوزه به‌خوبی رشد کرده‌اید، حال می‌توانید به فکر کانال‌های ارتباطی دیگری باشید؛ مانند استفاده از وبلاگ، نوشتن کتاب و یا  با برگزاری سمینار، محتوایتان را ارائه دهید.

تعدادی از روش‌های کسب درآمد از محتوا

در آخر لازم به ذکر است که روش‌های بسیار مختلفی برای کسب درآمد از محتوا وجود دارد که پرکاربردترین آنها شامل:

  • گرفتن حق و عضویت برای اشتراک محتوایتان.
  • روش همکاری در فروش مانند اپلیکیشن ترب که به‌ازای ترافیک ارسالی به وب‌سایت‌ها هزینه دریافت می‌کنند.
  • استفاده تبلیغات گوگل ادز در یوتیوب.
اشتراک گذاری:
برچسب ها: SEOاستراتژی بازاریابیبازاریابی محتواییتبلیغات آنلاینراهکارهای بازاریابی
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

مرد بابل
خلاصه کتاب ثروتمندترین مرد بابل+ویدیو
خلاصه کتاب اصل ۸۰-۲۰ +ویدیو
خلاصه کتاب قوانین جدید بازاریابی و روابط‌عمومی+ویدیو
خلاصه کتاب روانشناسی فروش+ویدیو
دیوانگان ثروت ساز
خلاصه کتاب دیوانگان ثروت‌ساز+ویدیو
ساده گرایی
خلاصه کتاب ساده‌گرایی+ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت