جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند + ویدیو

📔خلاصه کتاب همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند

ست گادین

گوینده: فاطمه اسدی

 ویدیو خلاصه کتاب همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند در زیر ارایه شده است. در این ویدیو، اصول اساسی کتاب «کتاب همه بازاریاب‌ها دروغگو هست» به طور جذاب و قابل فهمی توضیح داده شده‌، برای آشنایی با مفاهیم اصلی کتاب، این ویدیو را ببینید.

کتاب همه بازاریاب­‌ها دروغگو هستند به این سوال پاسخ می‌­دهد که چگونه با استفاده از داستان‌ها فروش خود را افزایش دهید.

استفاده از داستان‌های تاثیر گذار

یکی از تأثیرگزارترین روش‌­های بازاریابی، استفاده از داستان­‌هایی است که افراد بتوانند با آن ارتباط بگیرند این داستان­‌ها برای ترغیب مشتری می­‌بایست قابل اطمینان و باور پذیر باشند. چرا که مردم فقط نیازهایشان را نمی‌­خرند، بلکه چیزی می‌خرند که می­‌خواهند. به طور مثال فردی را در نظر بگیرید که یک گوشی آیفون را خریداری کرده است. او این گوشی صرفاً به‌خاطر کاربردهایش نگرفته، بلکه دلیل خرید او این است که در هر بار استفاده از آن  حس می­‌کند فردی جذاب است و تصویرش در نگاه دیگران بهتر می‌­شود. در حقیقت بازاریابان به آن فرد یک داستان فروخته‌اند، داستانی که این فرد، انسانی خاص است. مردم نیز باعث گسترش این داستان­‌ها می­‌شوند؛ بنابراین برای نفوذ در قلب مردم داستان­‌های جذاب تعریف کنید.

داستان متناسب با نگرش مشتریان

ازآنجایی‌که نگرش هر کس نسبت به جهان اطرافش متفاوت است، برای ارتباط‌گرفتن مشتریان با داستان­‌هایتان باید گروهی از افراد را بیابید که پیشینه یا نگرش مانند هم دارند. به طور مثال مادرانی که کودکان کم سن دارند اولویت اولشان آموزش صحیح کودکشان است. در همین راستا شرکت والت‌دیزنی با شناخت نگرش مشتریان خود داستانی فوق‌العاده برای فروش محصولات بِی‌بی انیشتین طراحی کرد که به فروش موفقی دست‌یافت. استفاده از این اسم و داشتن کمپین بازاریابی قدرتمند، مادران را قانع کرد که این محصولات باعث باهوش‌تر شدن کودکانشان خواهد شد. در حالی بعدها تحقیقات نشان داد این محصول روی هوش کودکان  نقش خاصی نداشته است؛ بنابراین داستانی‌هایی که متناسب با نگرش مشتریان باشد می­‌تواند باعث رشد فروش محصولات شود.

داستان واقعی و ارزشمند

ما فقط به موارد جدید  و تغییرات توجه می­‌کنیم و نسبت به سایر مواردی که جدید نیستند بی‌اعتنا هستیم. ذهن برای فهمیدن موارد جدید تلاش می­‌کند که با ایجاد داستان‌ها اطلاعات را متوجه شود. به طور مثال اگر در اطرافتان چیزی به طور ناگهانی سقوط کند، سریعاً فرضیه درباره چگونگی افتادن آن در ذهن مرور می‌کنیم  و درستی آن را بررسی می‌کنیم. پس اگر می‌خواهید افراد جذب اطلاعات جدید شوند باید مطمئن باشید داستان شما واقعی و ارزشمند است.

صداقت و هماهنگی برای ایجاد اعتبار

برای اینکه داستان شما بتواند به  نفرات زیادی تأثیر بگذارد باید معتبر باشد، این اعتبار زمانی ایجاد می­‌شود که ارتباط شما با مشتریان از روی صداقت باشد نه ظاهرسازی. برای این منظور می‌بایست تمام قسمت‌های کسب‌وکارتان مثل محصول، کارمند و پیام شرکت در یک راستا باشند. به طور مثال اگر همه بخش‌های کسب‌وکارتان تأثیرگذار باشد، اما کارمندان به شیوه نادرست با مشتری ارتباط بگیرند؛ یعنی داستان شما ناهماهنگ است و دچار ظاهرسازی شده‌اید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: بازاریابیداستان گوییفروش موفق
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

مرد بابل
خلاصه کتاب ثروتمندترین مرد بابل+ویدیو
خلاصه کتاب اصل ۸۰-۲۰ +ویدیو
خلاصه کتاب قوانین جدید بازاریابی و روابط‌عمومی+ویدیو
خلاصه کتاب روانشناسی فروش+ویدیو
دیوانگان ثروت ساز
خلاصه کتاب دیوانگان ثروت‌ساز+ویدیو
ساده گرایی
خلاصه کتاب ساده‌گرایی+ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت