جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: 7 دلیل پنهان ترک شغل کارکنان

7 دلیل پنهان ترک شغل کارکنان

The 7 Hidden Reasons Employees Leave

چطور قبل از اینکه دیر شود علائم نامحسوس را تشخیص داده و وارد عمل شویم؟

لی برانهام

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

کتاب لِی برانهام را به تمام کارفرمایان، مدیران، سرپرستان یا صاحبان مشاغل کوچک، به‌ویژه افرادی که درگیر فرایند جذب و حفظ استعداد هستند، توصیه می‌شود. اگر صاحب شغلی کوچک هستید یا اخیراً به پست مدیریت دست یافتید که باید به‌زودی به مصاحبه و استخدام کارکنان جدید مشغول شوید، این کتاب شروع بسیار خوبی برای شما خواهد بود. با مطالعه این کتاب درمیابید که چگونه در کارکنانی که انگیزه خود را ازدست‌داده‌اند تعلق خاطر ایجاد کنید و همچنین به بهترین شیوه‌های تبدیل محل کارتان به یک “کارفرمای منتخب” پی ببرید. دفتر شما، حتی با وجود کنترل هزینه‌های جذب، استخدام و حفظ کارکنان متعهد، می‌تواند به مکانی تبدیل شود که افراد می‌خواهند در آن کار کنند.

درباره نویسنده

لی برانهام به شرکت ها جهت بهبود نگهداشت افراد مشاوره می‌دهد. او همچنین نویسنده کتاب «حفظ افرادی که شما را در تجارت حفظ می‌کنند» است.

خلاصه

پشت جمله‌ی “استعفا می‌دهم! ” چه می‌گذرد؟

اگرچه بیشتر کارکنان حقوق، مزایا یا پیشرفت شغلی بهتر را به‌عنوان دلایل تغییر شغل ذکر می‌کنند، اینها به‌ندرت دلیل اصلی ترک موقعیت‌های شغلی هستند، در حقیقت ساده‌ترین و قابل قبول‌ترین دلایل هستند، چرا که  نیازی به توضیح اضافی ندارند و همچنین خطر دریافت توصیه‌نامه منفی را بالا نمی‌برند. حقیقت این است که دلایل اصلی استعفای کارکنان  دلایل غافلگیرکننده‌ای نیستند. دلایل آن‌ها همان چیزهایی هستند که هر روز از آنها شکایت می‌کنند.

معمولاً کارکنان نگرانی‌های واقعی خود را در مصاحبه‌های خروج بیان نمی‌کنند، چرا که  آن زمان برای رفع مشکلاتشان خیلی دیر است. آن‌ها دیگر از سازمان خارج شده‌اند و به سمت چیزی می‌روند که امیدوارند بهتر باشد و نمی‌خواهند با بیان تمام جزئیات خود را به‌زحمت بیندازند.

علاوه بر این، آنها فکر نمی‌کنند که مسائلشان برای شما اهمیت داشته باشند یا بخواهید آنها را رفع کنید. پس ترجیح می‌دهند حس تلافی‌جویانه شما را تحریک نکنند تا توصیه‌نامهٔ بدی از شما نگیرند و وجهه خود را خدشه‌دار نکنند.

زمانی که کسی از کار خود استعفا می‌دهد، دیگر به‌اندازه لازم به شغل یا شرکت اهمیت نمی‌دهد تا برای کمک به شما در خصوص انواع  تغییرات لازم برای حفظ رضایت کارکنان توضیح دهد. دیگر شما و شرکتتان برای آنها اهمیتی ندارید، شما شانس خود را داشتید.

“عدم دلبستگی کارکنان منجر به عدم دلبستگی مشتری می‌شود و فرار کارکنان در نهایت منجر به فرار مشتری می‌شود.”

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت