جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: چطور یک فوق‌ستاره استخدام کنیم؟

چطور یک ستاره استخدام کنیم؟

چطور یک فوق‌ستاره استخدام کنیم؟

How to Hire a Champion

دیوید اسنایدر

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

بعضی از مراحل استخدام مثل بررسی مهارت‌ها، سابقه کاری و تحصیلات متقاضیان ساده هستند. اما بعضی دیگر، مثل ارزیابی شخصیت، انگیزه و پشتکار، چالش بیشتری دارند. دیوید اسنایدر، مشاور کسب‌وکار با مدرک روان‌شناسی از هاروارد، معتقد است مدیران باید بتوانند ویژگی‌های شخصیتی متقاضیان را ارزیابی کنند تا افراد درستی را استخدام کنند. این کتاب اطلاعات کاربردی و مفیدی ارائه می‌کند. وقتی به سختی کنار آمدن با استخدام اشتباه و یا اخراج آن فرد فکر می‌کنید، متوجه می‌شوید که جذب افراد مناسب چقدر اهمیت دارد.

درباره نویسنده

دیوید اسنایدر صاحب یک شرکت مشاوره منابع انسانی است و همچنین تالیف کتاب “چگونه ذهن مشتریان خود را بخوانید” را در کارنامه خود دارد.

خلاصه

استخدام بادقت

 در گذشته، رابطه کارفرما و کارمند بر اساس احترام متقابل بنا شده بود، اما اکنون این رابطه رو به تزلزل است. کارفرماها شکایت می‌کنند که دیگر کسی دلش نمی‌خواهد سخت کار کند. کارمندان هم با تعدیل نیروها، کاهش بودجه و ادغام شرکت‌ها احساس ناامنی می‌کنند و می‌گویند که دیگر تعهدی از سوی شرکت‌ها به کارکنان وجود ندارد. اگرچه به نظر می‌رسد این دو گروه در مقابل هم قرار گرفته‌اند، اما هر دو در واقع به دنبال یک چیز هستند. شرکت‌ها به دنبال افراد باهوش، با استعداد و با انگیزه هستند و کارمندان به دنبال موقعیت‌های شغلی معنادار و قدردانی از تلاش‌هایشان هستند.

 مدیران استخدام باید سؤالات درستی بپرسند تا متقاضیانی برجسته با ویژگی‌های شخصیتی توانمند و عزم راسخ برای کمک به شرکت را شناسایی کنند. یک فرایند غربالگری خوب متقاضیانی را پیدا می‌کند که خوش‌بین، اخلاق‌مدار و انعطاف‌پذیر هستند. مدیران بهتر از هر کس دیگری باید بدانند که برای تقویت بخش‌های مختلف سازمان به چه افرادی نیاز دارند. برای شناسایی متقاضیانی باکیفیت بالا برای شرکت خود، این دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت