جستجو برای:
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
 
اکادمی منابع انسانی میلاد
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • خلاصه کتاب‌های ویدیویی رایگان
  • عضویت طلایی
  • دوره‌ها و محصولات
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین و مقررات
0
ورود / عضویت

خلاصه کتاب: مهمه چه کسی رو می‌شناسی

مهمه چه کسی رو می‌شناسی

مهمه چه کسی رو می‌شناسی

its who you know

جانین گارنر

آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید
درباره نویسنده
آنچه با مطالعه این چکیده می‌آموزید

در دنیای به هم پیوستهٔ امروز، موفقیت وابسته به شبکه‌سازی هوشمندانه است. برای پیشرفت، افراد باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این موضوع برای اکثر درون‌گراها که نمی‌دانند چگونه به طور مؤثر شبکه‌سازی کنند، مشکل بزرگی است. در مقابل، برون‌گراها به‌طورکلی از ایدهٔ شبکه‌سازی استقبال می‌کنند، اما آن‌ها هم مانند درون‌گراها، اغلب نمی‌دانند چگونه این کار را به طور مؤثر انجام دهند. از نظر آنها، هدف از شبکه‌سازی باید انعقاد معاملات و کسب سود باشد، نه ایجاد تغییروتحول. این طرز فکر در نهایت منجر به شبکه‌سازی‌ای سطحی و اغلب بی‌نتیجه می‌شود.

 جانین گارنر، بنیان‌گذار LBDGroup (یک جامعه شبکه‌سازی زنان)، با ارائه آموزش‌های لازم، به افراد درون‌گرا و برون‌گرا کمک می‌کند تا در زمینه شبکه‌سازی مهارت کسب کنند. او توضیح می‌دهد که چرا این کار ضروری است، چه فوایدی برایتان دارد، چگونه آن را مدیریت کنید و چه نوع افرادی را باید جذب (و دوری) کنید. او نشان می‌دهد که چرا شبکهٔ شما بر چهار عضو اصلی و ۱۲ فرد کلیدی که باید بادقت انتخاب شوند، تکیه دارد. راهنمای گارنر را به دانشجویان بازرگانی، کارآفرینان، افراد خویش‌فرما و هر کسی که به دنبال شبکه‌سازی مؤثر است، توصیه می‌شود.

درباره نویسنده

جانین گارنر، شریک در موسسه Thought Leaders Global و بنیان‌گذار و مدیرعامل گروهLBDGroup ، کارگاه‌هایی را برای ایجاد شبکه‌های ارتباطی که موفقیت را سرعت می‌بخشند، برگزار می‌کند.

خلاصه

شبکه‌سازی حیاتی است.

 ایجاد یک شبکه مستحکم هرگز به‌اندازه امروز اهمیت نداشته است، بااین‌حال، افراد کمی آن را به‌خوبی مدیریت می‌کنند. اکثر افراد به روش‌های محدود، تک‌بعدی و «بر پایه معامله» با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. شبکه‌سازی موفق بسیار فراتر از صرفاً جمع‌آوری کارت ویزیت، جذب دنبال‌کننده در توییتر، ایجاد گروه کوچکی در فیس‌بوک یا ردیف‌کردن مخاطبین لینکدین است. این ارتباطات سطحی تقریباً بی‌ارزش هستند. چنین رویکردی که بر اساس اعداد و ارقام باشد، دقیقاً روش اشتباه برای شبکه‌سازی است. ایجاد یک شبکه اصیل به معنای شناخت عمیق افراد حاضر در شبکه و برقراری روابطی مثبت و پایدار با آنها است. شبکه‌ای ارزشمند، شبکه‌ای “الهام‌بخش” و “تحول‌آفرین” است، نه صرفاً ابزاری برای معاملات. کیفیت این شبکه از کمیت آن مهم‌تر است و شامل افراد متنوعی با پیشینه‌ها، تجربیات و تخصص‌های گوناگون می‌شود.

برای به دست‌گرفتن کنترل فرایند شبکه‌سازی و به‌کارگیری آن به نفع خود، به معمار و توسعه‌دهندهٔ اصلی شبکه خود تبدیل شوید. تصمیم بگیرید چه کسانی را در آن بگنجانید و چگونه آن‌ها را به عضویت درآورید.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای طلایی است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

می‌خواهم عضو شوم
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
در یوتوب
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
خلاصه کتاب: راهنمای جامع جبران خدمات انگیزشی نیروی فروش
آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
خلاصه کتاب: آنچه مدیرعامل شما باید در مورد جبران خدمات فروش بداند
ارتقا نظام جبران خدمت
خلاصه کتاب: ارتقا نظام جبران خدمت
پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
خلاصه کتاب: پاداش‌هایی که به ارتقای عملکرد عالی کمک می‌کنند
مربیگری و بازخورد برای عملکرد
خلاصه کتاب: مربیگری و بازخورد برای عملکرد
به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید
خلاصه کتاب: به آنها کمک کنید تا رشد کنند یا شاهد رفتنشان باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی اول
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد تایید (00:60)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت